Pages

Monday, December 16, 2019

BBM3410Satu2019: VIDEO ONE SHOT THREE LAYER (BERKUMPULAN)


Video kali ini kami mempersembahkan ala -ala pengantin tak jadi kahwin sebab pengantin lelaki lari. Pelikkan? Selalunya pengantin perempuan akan lari semasa majlis perkahwinan. Ini lain macam. Dalam video ini, kami harus memilih satu layer yang bergerak tidak kisahlah kenderaan ke, pokok ke, tiang ke. Asalkan bergerak. Jadi kumpulan kami memilih kenderaan kereta sebagai tiga layer kami.

Dalam video ini, saya memainkan peranan penting sebagai penyanyi latar. Sudah dua video saya jadi penyanyi latar. Orang lain tidak mahu nyanyi, jadi saya sukarela untuk menyanyi. Walaupun mimik mulut tidak sama dengan video ini tetapi saya tetap puas hati dalam menjalankan video ini.

https://www.youtube.com/watch?v=aw9bdjyMugo&t=35s

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Minggu 9 Instagram Dua

Keredhaan... Mungkin dalam hidup ini aku harus banyak redha sebab lagi beberapa hari sahaja lagi aku tidak akan bergelar pelajar lagi. Mun...