Pages

Monday, December 16, 2019

BBM3410Satu2019: VIDEO ONE SHOT TWO LAYER (BERKUMPULAN)

Hai semua!!! Sungguh teruja untuk menunjukkan video kali ini kerana video kali adalah saya sebagai penyanyi latar. Walaupun penyanyi latar tetapi saya tetap menyanyi dengan merdunya dan lunak suara sebijik seperti Ernie Zakri. Kalaulah prof dengan suara saya mesti prof juga teruja. Okay maaf saya memang jenis seorang yang perasan.

Video kali ini agak mencabar kerana video ini memerlukan menyanyi di samping melakonkan lakonan di belakang penyanyi. Kami harus memilih lagu dengan betul supaya selari dengan lakonan yang kami ingin sampaikan kerana lakonan di belakang tidak akan keluarkan suara. Jadi mungkin orang yang melihat video ini akan kurang faham tentang intipati yang ingin disampaikan. Jadi, kami menyusun dengan baik jalan cerita ini.

https://www.youtube.com/watch?v=JSI6nzqLSqQ&t=9s

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Minggu 9 Instagram Dua

Keredhaan... Mungkin dalam hidup ini aku harus banyak redha sebab lagi beberapa hari sahaja lagi aku tidak akan bergelar pelajar lagi. Mun...