Pages

Monday, December 16, 2019

BBM3410Satu2019: VIDEO VLOG KONVOKESYEN UPM (BERKUMPULAN)


Hai semua kepada pengunjung blog saya. Okay memandangkan saya ini pelajar UPM dan juga pelajar tahun akhir UPM ingin saya kongsi sedikit suasana konvokesyen yang dijalankan di UPM. Banyak cerita yang kami ingin kongsikan. Dalam video ini, saya dapat bertemu dengan seorang senior yang mengambil kos komunikasi. Dan beliau pernah duduk di depan bilik saya semasa beliau di sem 5. Beliau juga pernah memberi makanan dan seingat saya bihun tomyam yang dimasaknya. Sedap sungguh percuma pulak tu. Dia juga telah memberi kata-kata semangat supaya jangan berputus asa semasa masih bergelar pelajar UPM. Ingin tahu apa lagi cerita yang ada dalam video ini, tekan sahaja links di bawah.
https://www.youtube.com/watch?v=MbynmBmQWcQ

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Minggu 9 Instagram Dua

Keredhaan... Mungkin dalam hidup ini aku harus banyak redha sebab lagi beberapa hari sahaja lagi aku tidak akan bergelar pelajar lagi. Mun...