Pages

Friday, September 20, 2019

BBM3410Satu2019:DIRI

Assalamuailaikum semua.Adakah anda sihat semua? Ini merupakan blog pertama. Jadi, saya ingin memperkenalkan diri saya terlebih dahulu. Nama diberi NurElyani binti Meor Zambri. Tetapi orang panggil saya bunga. Ehh, tidak.Selalunya orang mengelarkan saya dengan yani ataupun elyani. Nama ini tidaklah setanding instrafemes. Cerita tentang kehidupan saya tidaklah menarik cerita orang lain.  kalau ditanya umur saya tidak sesuai dengan muka saya sekarang. Umur saya sekarang adalah 23 tahun. Sekarang saya sedang belajar di sebuah universiti.. Serius saya katakan saya lebih suka bekerja berbanding belajar. Kemahuan ibubapa yang aku masih ada di sini dan masih menuntut ilmu. Aku percaya segala yang terjadi ada hikmahnya. Apa yang saya impikan dalam hidup ini adalah hidup yang bahagia. Harapan ibbapa yang membuatkan aku tak pernah putus asa. Tipulah tidak pernah putus. Itu sahaja dari saya.






No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Minggu 9 Instagram Dua

Keredhaan... Mungkin dalam hidup ini aku harus banyak redha sebab lagi beberapa hari sahaja lagi aku tidak akan bergelar pelajar lagi. Mun...