Pages

Thursday, September 26, 2019

BBM3410Satu2019: Masih Di Sini



Cerita yang saya tak dapat lupakan adalah ketika saya bekerja di sesebuah restoran iaitu di Mcdonald. Ketika itu saya mempunyai ramai kawan ada yang baik dan tidak baik. Kawan yang baik adalah sentiasa memberi nasihat kepada saya dan nemberi semangat kepada untuk terus berjaya ke hadapan.  Kawan yang tidak baik tidak semestinya menjurus ke arah keburukan. Apabila saya berkawan dengan rakan tidak baik, dari situ saya dapat mendalami kehidupan mereka. Saya selalu balik lambat dalam pukul 3 4 pagi dan membuat ayah saya marah.

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Minggu 9 Instagram Dua

Keredhaan... Mungkin dalam hidup ini aku harus banyak redha sebab lagi beberapa hari sahaja lagi aku tidak akan bergelar pelajar lagi. Mun...